Zgodnie z regulaminem zwrot zakupionych produktów jest możliwy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Zwracane ubrania nie powinny nosić żadnych śladów użytkowania.
Zwrot nie zostanie przyjęty, jeśli odesłane produkty są brudne, z wyraźnym zapachem potu, perfum, detergentów etc., z odczepionymi metkami, bez foliopaku ochronnego, w który zapakowana jest każda osobna sztuka odzieży.
Zwroty odesłane po czasie określonym w regulaminie również nie będą przyjmowane.
Jak dokonać zwrotu?
- Wypełnij formularz (pobierz) i dołącz do zwracanego zamówienia
- Zapakuj produkt i wyślij ( zwracany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania, plam od podkładu lub potu, powinien być oryginalnie ometkowany i zapakowany. )
- Zwroty środków realizowane są w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu (dostawy paczki ze zwracanym towarem do magazynu)
Przesyłki należy kierować na adres :
SATINVA COLLECTION
ul.Rebusowa 3
02-292
Warszawa
Uwagi dla kuriera : PIĘTRO II
tel : +48 516 155 823 ( uwaga! numer telefonu nie służy do kontaktu, a jedynie do nadania paczki zwrotnej. Nie prowadzimy telefonicznej obsługi klienta, wszystkie zapytania prosimy kierować na kontakt@satinva.pl . Połączenia kierowane na wskazany numer nie będą odbierane)
Przesyłkę należy wysłać kurierem zachowując potwierdzenie nadania.
Zgodnie z regulaminem Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, którego dotyczy odstąpienie od umowy.
Przesyłki zwrotne powinny być nadane na wyżej podany adres jako paczka (nie jako list polecony -w przypadku poczty polskiej). Wszelkie przesyłki do paczkomatów/innych punktów odbioru nie będą egzekwowane z przyczyn technicznych i zwracane do nadawcy.
Magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Dowód zakupu w postaci paragonu / faktury nie jest wymagany do zwrotu towaru.
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2519), prowadząc sprzedaż wyłącznie drogą wysyłkową sklep SATINVA COLLECTION jest zwolniony z obowiązku wysyłania paragonów fiskalnych.